Články
Kvalita Počas dlhých rokov pôsobenia našej firmy na slovenskom trhu sme mali možnosť dlhodobo sledovať kvalitu výrobkov jednotlivých firiem, prístup ich zástupcov k reklamáciám a opravám. Na základe dlhodobého pozorovania sme niektoré značky vylúčili z nášho predaja, alebo sme predaj obm...
Kvalitu firmy nepreveruje len schopnosť uspokojiť zákazníka predajom, ale aj starostlivosťou o zakúpený tovar aj pozáručným servisom, ktoré mnohé firmy poskytnúť nevedia. Servis dokážeme poskytnúť na všetok tovar, ktorý predávame a ktorý sa servisovať dá. Týka sa to predovšetkým prútov...
Naša firma sa zaoberá predajom rybárskych potrieb už viac ako dvadsaťpäť rokov. Prvú kamennú predajňu sme otvorili 15.2.1999. Prešli sme dlhým vývojom a poznaním firiem, ktoré rybárske potreby vyrábajú a predávajú. Takýto dlhý vývoj nás pomaly naučil spoznať na ktoré výrobky a&nbs...
K napísaniu tohto článku ma inšpiroval zákazník, ktorý bol napriek mojej veľkej snahe nespokojný s priebehom získavania náhradného dielu na starší prút. A aj napriek mojej veľkej snahe som zákazníka stratil a ešte z jeho podania získal aj negatívnu reklamu. Preto som sa rozhodol objasniť...
Počas svojho rybárskeho života som vyskúšal množstvo druhov krmiva. Navyše ako obchodník som mal pohodlný prístup k všetkým možným aké existujú. Niektoré, ktoré som vyskúšal boli viac, iné menej úspešné. Počas rokov sa mi však vykryštalizovalo niekoľko druhov o ktorých som presvedčený že boli úspešnejšie ako tie ...
Každá záľuba, nielen rybársky šport vyžaduje isté investície. A samozrejme, každý z nás chce, aby tie investície boli vynaložené účelne, boli čo najnižšie a zakúpený tovar čo najkvalitnejší s praktickým využitím. Tento článok vám však nejde radiť aký prút či navijak a za koľko, ale...
Prvou známkou naozaj kvalitného výrobku je dlhodobá výroba bez akýchkoľvek zmien . RRR Beetle a RRR Beetle Quatro o ktorých chcem písať, túto zásadnú podmienku spĺňajú a vyrábajú sa približne od roku 2010 a to bez zmien. Treba podotknúť že RRR QUATRO 330/360 prišiel na trh o ni...
Najskôr musím stručne skonštatovať, že rybársky vlasec nemá životnosť dva roky.. alebo aj viac rokov, ba ani jednu sezónu, ako by si asi väčšina rybárov priala. Jeho životnosť ovplyvňuje viac faktorov. Predovšetkým spôsob použitia, jeho hrúbka, tvrdosť, kvalita navijaka a prútu, teplota vody, úspech pri ryba...
Nuž poznáte to. Kúpite si nový vlasec , idete na rybačku, nahodíte a z navijaka vyletí struna, všetko sa zamotá a je po nálade, obzvlášť ak sa to niekoľkokrát zopakuje. Ale ako nájsť vlasec ktorý to nerobí a dá sa tomu vôbec zabrániť? Najskôr trochu skľučujúcu odpoveď: Nie, úplne sa tomu zabrániť n...
V minulej časti sme si povedali niečo o údržbe navijakov a prútov. V dnešnej časti budeme pokračovať údržbou ostatných dôležitých súčastí rybárskeho náčinia a to signalizátorov, bivakov, dáždnikov a stojanov. Zásadným predpokladom dlhej životnosti hocijakého rybárskeho náčinia je samozrej...
V minulom článku sme sa zaoberali údržbou prútov. Dnes si povieme niečo o údržbe navijakov, ktorým samozrejme môžeme taktiež značne predĺžiť životnosť aj funkčnosť. Životnosť navijakov môže byť rôzna. Avšak výrobcami stanovená hranica pre výmenu navijaka je 5 až 7 rokov. Závisí to aj od spô...
Žijeme v dobe rozvoja športového rybolovu, ktorý je v značnej miere ovplyvňovaný a podnecovaný výrobcami a predajcami rybárskych náčiní a návnad. Rozvoj športového rybárstva sa uberá míľovými krokmi ale športoví rybári v zmýšľaní len slimačím krokom nasledujú tieto zmeny. Keď tento trend bude ...
So zakúpením nejakého rybárskeho výrobku vždy dúfame, že nám bude nielen spoľahlivo slúžiť, ale nám aj dlho vydrží. K dlhšej životnosti rybárskych výrobkov môžeme samozrejme prispieť aj my a dovolím si tvrdiť že značnou mierou, pokiaľ sa o ne budeme náležite starať a rešpekto...
V dnešnej časti si povieme čo môže byť predmetom reklamácie a tiež niečo o nadštandardných zárukách. Kedy môže byť reklamácia odmietnutá. Často sa stáva, že zákazníci majú slabú znalosť funkčnosti výrobku a prídu s reklamáciou, ktorá je ťažko preukázateľná, aleb...
Praktická časť. V minulej časti sme si povedali niečo o vzťahu zákazník - obchodník v prípade reklamácie. Dnes sa budeme venovať praktickejšej časti problematiky. Čo teda robiť ak ste si kúpili výrobok ktorý nefunguje, počas používania sa ukázal ako závadný, alebo ak ste napríklad prút ktorý mal „vydrž...
Všeobecná časť. Snáď každý z nás zažil situáciu, kedy reklamoval nejakú službu, výrobok, alebo len vnútorne pocítil nutkanie niečo ísť reklamovať, aj keď sa k tomu naozaj neodhodlal. V nasledujúcich článkoch Vám chcem otvoriť celú problematiku nielen z pohľadu strohého zákon...
V histórii priemyselnej výroby sa málokedy stáva, že nejaký výrobok ( auto, počítač, či trebárs navijak) je dlhodobo natoľko úspešný, že ani v horizonte takmer jednej generácie nie je potrebná dokonca ani drobná inovácia na zlepšenie úžitkových vlastností výrobku a tento stále technicky a kval...
Tak už ste nakúpili? Dúfam že áno:-) Na tomto mieste si budete môcť prečítať všetko o najnovších tovaroch, rôznych novinkách a trendoch. Dozviete sa nielen ako uloviť svoju životnú rybu, ale aj ako sa vyhnúť neúspechom pri ich lovení. Ponúkneme Vám rôzne pohľady na rône spôsoby lovu a tiež veľa dobrých rád a...