Pozáručný servis
Kvalitu firmy nepreveruje len schopnosť uspokojiť zákazníka predajom, ale aj starostlivosťou o zakúpený tovar aj pozáručným servisom, ktoré mnohé firmy poskytnúť nevedia. Servis dokážeme poskytnúť na všetok tovar, ktorý predávame a ktorý sa servisovať dá. Týka sa to predovšetkým prútov a navijakov, signalizátorov a pod. Menej už drobností, ktoré sa pokladajú za spotrebný materiál a ktorých opravovanie by bolo vzhľadom k cene príliš nákladné.
Samozrejme, dokážeme vykonávať servis aj na všetky druhy teleskopických prútov aj iných značiek ako distribuujeme, avšak vieme dodať diely ktoré nebudú originálne, ale kompatibilné s akciou a kvalitou prútov. V menšej miere vieme opraviť aj delené prúty, avšak v prípade veľmi špecifických prútov kedy nevieme náhradný diel prispôsobiť to možné nie je. Taktiež servisujeme aj navijaky konkurenčných značiek pokiaľ ide o drobnejšie opravy. Pružiny rapkania, preklápačov, bŕzd a podobne. V prípade napríklad tanierového kola , či výmeny „šnekov“ to nie je vždy možné.
Ako postupovať pri zadaní opravy.
Najskôr zvážte či sa vám konkrétny výrobok oplatí opravovať, keďže cena poštovného k nám do predajne ( Za plavárňou 8907/15 010 08 Žilina ) a naspäť predstavuje dohromady celkom cca 7,50 eur, + minimálna cena opravy je 5 eur . Pokiaľ ide o zložitejšiu a pracnejšiu opravu, napr. výmena dielu pred držiakom navijaka, rozobratie navijaka a pod. môže cena opravy dosiahnuť aj 15 eur ( cena náhradného dielu + práca). V tomto prípade je potrebné zvážiť či sa Vám oprava oplatí. Taktiež treba myslieť aj na skutočnosť že výrobok sa nebude dať opraviť a náklady budú v cene poštovného k nám a späť.
Náhradné diely, obzvlášť na navijaky neposielame. Navijak musí ísť do servisu a to platí aj pri väčšine prútov, keďže zákazníci často nesprávne identifikujú závady a navyše pri starších navijakoch ( nad 5 rokov) nemusíme mať originálnu súčiastku a je potrebné ju prispôsobiť, alebo vyrobiť a to nie je možné bez fyzickej prítomnosti navijaka!!
Pokiaľ sa pre opravu rozhodnete, najskôr nás kontaktujte formou e-mailu či telefonicky s popisom chyby, značkou výrobku a jeho vekom. Na základe popisu Vám vieme predbežne vyčísliť cenu opravy a tiež aj zhodnotenie či sa uvedený výrobok dá opraviť a či je to aj finančne únosné. Pokiaľ to nebude možné pokúsime sa Vám pomôcť alternatívne.
Za team Esoxfish
Daniel Jankech